MERHABA



             Merhaba

             Plus koleksiyonumdaki ve farklı yemek sitelerindeki beğendiğim ve denemeye değer bulduğum tarifleri burada yayınlamak istiyorum. Denediğim tarifleri, sizin denediklerinizi ve bu tarif mükemmel dediklerinizi de yayınlamayı düşünüyorum. Tarifler hakkında tatlı sohbetler yapalım istiyorum.

              Uzun zamandır, beğendiğim yemek tariflerinin de olduğu, denemek istediğim veya bizzat denediğim tariflerden oluşan bir bloğun hayalini kuruyordum. Kısmet bugüneymiş. Bazen olur öyle düşünürsün fakat bir türlü uygulamaya geçemezsin. Bir gün birden hiç sebepsiz gerçekleştirirsin. Benim nedense hep öyle olur:)

         Burada tarifleri yayınlarken kendi tariflerim dışındaki yayınlarda ,diğer bloglardan da beğendiğim yemek tariflerini de paylaştığım için, site sahiplerinden izin alarak ya da onların yayınlarına link vererek yayın yapmayı planlıyorum. Bu alanda çok yeni olduğum için umarım bir sorunla karşılaşmam. Sizlerin tavsiyelerini her zaman bekliyorum.

Yorumlar

  1. Hadi hayırlısı bakalım...tarifler senden yorumlar bizden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Diğerini gördüm bunu kaçırmışım:) Yorumlarda buluşalım. Her zaman beklerim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar